יום שלישי, 19 בדצמבר 2019, כ"א חשון ה' תש"פ
לפרסום חייגו: 054-2425199

צרכנות ביבנה

צרכנות ביבנה , כלכלת המשפחה ביבנה , צרכנות נבונה ביבנה , כסף ביבנה , אנשי עסקים ביבנה, עסקים ביבנה, עסקים נבחרים ביבנה

שילוב מיתוג העסק בשלטי חוץ

פורסם בתאריך:


מדי שנה, חברות מכול הגדלים ובכול רחבי העולם, משקיעות כסף, משאבים ומאמצים במיתוג חיצוני, כפי שבאמת נדרש. המטרות הן רבות, כולל: יצירת מודעות, פיתוח קשרים והשגת לקוחות נאמנים.

זהות המותג, היא אחד הנכסים היקרים ביותר של כל ארגון ולכן, יש לשלב בכול שילוט לעסקים לא רק את הלוגו ש החברה אלא גם את המסרים, הנושאים הגרפיים והאימג׳ים שמספרים לציבור על מהותה של החברה. ברור כי ללא שילוב אלמנטים אלה בכול אותם שלטים לעסקים, הון המותג ייפגע.

מהו מותג?

כאשר מדובר במיתוג, לאנשים שונים יש רעיונות שונים לגבי מה באמת המשמעות של המותג. יש הסבורים כי זו רק עוד דרך מהודרת להגדיר שיווקיות, אחרים מזהים את המיתוג כגוף שומר, המגן על זכויות העיצוב של הלוגו, ורבים גם רואים במותג אסטרטגיה עסקית. בקיצור, מספר ההגדרות למותג ולמיתוג קרוב לאינסוף.

ג׳ף בזוס, מייסד אמזון הצהיר פעם כי הוא מתייחס להגדרת המותג כאל ״מה שאנשים אומרים עליך כאשר אתה לא בחדר״.

זה נכון! לא משנה מה תדמית המותג מנסה לתאר כאשר הוא תופש את עין הציבור כשהוא מופיע על שילוט דיגיטלי או מתנוסס על גבי שלטי ניאון בוהקים, לא משנה מהו הדבר שהמותג מבטיח שהחברה הסכימה לגביו, וגם לא משנה אילו ערכים המותג מייצג, אם קהל היעד של החברה לא נלכד ברעיון, אם הוא לא מבחין במותג ולא מאמין לו – כל תרגילי המיתוג יישארו בדיוק כאלה, תרגילים.

בעולם שבו אנשים מדברים בחופשיות על מותגים מקוונים בקרב בני גילם, שבו מותגים נדחים בשל סתירות פנימיות, או נישאים על נס התהילה בגלל אימוץ מסרים חזקים – מה שאתם אומרים ואיך שאתם מתנהגים, פתוח לעיני כל, וכל אחד יכול: לראות, לשפוט ולהגיב.

השילוט – כהזדמנות לרושם ראשוני מדהים

כאשר אתם עומדים לבחור בשלטים לעסק, בין אם מודפסים ובין אם דיגיטליים, המטרה שלכם צריכה להיות שילוט שמעביר סטנדרטים חזקים ועושה רושם ראשוני חזק.

שילוט, כגון זה הנמצא במקום העבודה בצורה של ציורי קיר, לדוגמה, כתובת על הקיר המכריזה ״קבלה״, הוא חלק בלתי נפרד מזהות המותג. באמצעות תכונות כגון גופן, צבע סגנון וגודל, הצרכנים בונים לעצמם את התמונה של מה שהמותג שלכם מייצג. הדברים הללו מגיעים למודעות של הצרכנים ברמה כמעט תת הכרתית, שכן אנו חיים בחברה שבה המשמעות קשורה לצבעים ולצורות ספציפיות שמאפשרים לנו ליצור הבנה של צורות בלתי כתובות אלה.

כאשר מדובר בשלטי החברה, אתם רוצים שאלה יהיו לא רק מזמינים (ברוכים הבאים, למשל) ומדריכים, אלא גם יציגו רושם ראשוני חזק ומדהים.

חפשו סוג של שילוט איכותי המשדר דינמיות ומקצועיות, תכונות שיעודדו את הצרכנים לתת אמון במותג שלכם, ובכך לבצע מכירות.

לוגו מוצלח הוא קל לזיהוי וידידותי דיגיטלית

בעולם הדיגיטלי שלנו חשוב שהלוגו יכלול שני אלמנטים:

  • הוא יהיה קל לזיהוי (כדי למנוע בעיות של זכויות יוצרים)
  • הוא יהיה ידידותי מבחינה דיגיטלית.

מאפיינים אלה של הלוגו הובילו למגמה הידועה בשם un-designing (לא מעוצב), אשר בה מותגים בוחרים לשקול מחדש את הפרטים העיצוביים של הלוגו שלהם, כדי להבטיח שאלה יהיו קריאים על גבי הטבלט, הטלפון החכם וכל שאר המרחבים הדיגיטליים.

דוגמה מצוינת לכך היא הלוגו של מועדון הכדורגל של ארסנל. המוטו הלטיני הקודם הפך לבלתי קריא כאשר הוא הופיע על המסך של הטלפון החכם, וגם פרטי הרקע של הלוגו הפכו למטושטשים ולא מובנים. ״מתיחת פנים״ של הלוגו הישן והתאמתו כך שיהיה ידידותי יותר לאינטרנט, היא אחד הטרנדים הנפוצים היום.

עיצוב מחדש זה של שלטים מסחריים ולוגו׳אים של חברות המופיעים באינטרנט, נחוץ עבור עסקים אשר הפופולריות שלהם עולה והם זקוקים לשמור על קשר הדוק עם העידן הדיגיטלי.

מיתוג אפקטיבי מעביר את החברה ממעמד של ערפול יחסי למעמד של גדולה והופך אותו למשהו בעל אופי ייחודי אשר יגרה את הקהל ויעודד אותו לבצע עסקאות עם החברה. מיתוג חכם יכול לקדם גם את המעמד שלכם אם רק תנהגו בתבונה בעת יצירת לוגו יעיל ובלתי נשכח.

אנחנו חיים בזמנים שבהם אנשים חולקים הכול ברשתות החברתיות. הם חולקים את החוויות שלהם, את ההעדפות שלהם, את הדברים שהופכים אותם למאושרים ואת אלה שגורמים להם לכעוס. לעולם לא תהיו 100% מכוסים מפני מה שהופך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות כועסים, אבל לפחות תוכלו לדאוג לכך שהשילוט יציג מותג המשדר בדיוק את מה שאתם רוצים לשדר לקהל היעד שלכם.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: