יום רביעי, 20 בדצמבר 2019, כ"ב חשון ה' תש"פ
לפרסום חייגו: 054-2425199

צרכנות ביבנה

צרכנות ביבנה , כלכלת המשפחה ביבנה , צרכנות נבונה ביבנה , כסף ביבנה , אנשי עסקים ביבנה, עסקים ביבנה, עסקים נבחרים ביבנה

חודש המודעות לסרטן השד

חברות ויצרנים רבים מוכרים פריטים ורודים במהדורה מוגבלת וגם תורמים מההכנסות של המכירות

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

חן קרופניק

מנהלת משרד יחסי הציבור הבית להתפתחות

habayit1@gmail.com

חודש אוקטובר הינו חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. בחודש חברות ויצרנים רבים מוכרים פריטים ורודים במהדורה מוגבלת וגם תורמים מההכנסות של המכירות לעמותת 'אחת מתשע'.

 

צמידים בחשיבה חיובית:

כל צמידי הליפוף הוורודים מדגם 'את' ב-10% הנחה , כאשר 10% נוספים נתרמים ישירות לעמותה.

הצמיד עצמו הינו דמוי עור באורך 50 ס"מ  עם פלטה חרוטה בציפוי זהב 14K איכותי או ציפוי רודיום כסוף

ניתן לבחור בין המשפטים הבאים :

בוטחת בעצמי , יש בי את הכוח , מושלמת כמו שאת , הקשיבי לליבך, חופשיה לבחור, חולמת ומגשימה.

לרכישה בלינק הייחודי לחודש אוקטובר: 

https://www.positivedandi.com/pink

 

פריטים מאוירים:

המאיירת יעל הרצוג מציעה מהדורה מיוחדת לחודש מודעות סרטן השד כרית עם איור אופנה בצבעי מים או ספל עם אותו איור.

להשיג באתר שלה www.yaelhertzog.com 

 

 

בול שמוקדש למאבק בסרטן השד

לרגל חודש המודעות לקידום המאבק בסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, הנפיק השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן,  לראשונה בול שמוקדש למאבק בסרטן השד. הבול עוצב בידי המעצבת מירי ניסטור וערכו הנקוב 2.50 ₪.

 

 

סדרת יינות של 'יקבי כרמל'

יקבי כרמל ממשיכים זו השנה השנייה בשיתוף הפעולה עם עמותת "אחת מתשע" לרגל חודש העלאת מודעות לסרטן השד,  במהלכו תועבר תרומה של 1 ₪ לעמותה
על כל מכירת בקבוק רוזה מסדרות סלקטד, אזורית ו-VATS 

שיתוף הפעולה יסתיים ב30.11

 

מוצרי טיפוח ייעודיים:

קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה השנה 3 מוצרים ייעודיים לחודש המודעות במהדורה מוגבלת. 30% מהכנסות מכירתם ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

המותג Estee Lauder משיק: 

הסרום האהוב והנמכר ביותר ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II – המוצר כולו במארז וורוד עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות. 

תכולה: 50 מ"ל 

מחיר : 500 ₪ 

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ר"ג, בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם , באתר סופר פארם ובאתר האונליין

 

 

המותג Clinique משיק: 

קרם הלחות הצהוב הנצחי של קליניק, הנמכר ביותר בעולם, מסדרת שלושת השלבים: Dramatically Different Moisturizing Lotion+  בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד 

תכולה: 200 מ"ל 

מחיר: 299 ₪ 

ניתן להשיג בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ , בקניון גינדי TLV פאשן מול ובאתר 

 

המותג Bobbi Brown מציע: 

סט הכולל שני שפתוני LIP COLOR האהובים, בגוונים הורודים המקוריים והמובילים של המותג. השפתונים מגיעים בעיצוב ורוד וייחודי בהשראת חודש המודעות.

מחיר: 220 ₪ למארז הכולל 2 שפתונים.

להשיג בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ.

 

מטרנה דואגת שתדאגי לעצמך:

מטרנה השיקה מהדורה מיוחדת של אריזות ויצאה בקמפיין "תדאגי גם לעצמך" להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד בשיתוף עמותת אחת מתשע.

 

 

מותג הלק אורלי פועל להעלאת המודעות 

זאת השנה ה-11 ברציפות שהשחקנית פראן דרשר (נני) אשר חלתה בעבר בסרטן והעמותה שלה משתפים פעולה עם ענקית הלק האמריקאית ORLY. 

 

כמדי שנה לקראת יום המודעות מציעה חברת הלק אורלי קולקציית לק במהדורה מוגבלת שתכליתה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה. כ-20% מההכנסות המכירה של הלקים הללו נתרמים לטובת פעילותה של עמותת `קאנסר-שמאנסר`. 

מחיר הלק (בישראל): 40 שקל, במכוני הטיפוח והמניקוריות מורשות המותג.

 

לשמור על הכוח- רוני דואני תורמת גם היא:

גומיות כוח מייעלות את האימון, ומפתחות כוח ויציבות, תוך כדי שריפת שומנים וחיטוב הגוף. בעזרת הגומיות, ניתן לרכז את המאמץ על קבוצות שרירים מסוימת.

ניתן להשיג את כלל המוצרים, בסטודיו לאימונים BOOST, בתל אביב.
המחירים של גומיות הכוח נעים בין  35-249 ₪, ניתן למצוא רצועות אישיות ועד ערכות גדולות.
או באתר letsbands

בחודש אוקטובר 50 ₪ מכל רצועה ורודה שנמכרת מועברים לעמותת 'אחת מתשע'

 

כוכבות 'חתונה ממבט ראשון' בשיתוף פעולה עם יוסי ביטון:

כוכבות שתי העונות של סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה בישראל, "חתונה ממבט ראשון", התגייסו בהתנדבות למען קמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד במסגרת חודש המודעות הבינלאומי המצוין כל שנה באוקטובר. הקמפיין מהווה שיתוף פעולה בין מנטור, המכללה לעיצוב וצילום שברמת גן האחראית על צילומו, יחדיו עם רשת האיפור יוסי ביטון, אשר תורמת 100% מההכנסות של שפתון ורוד שיימכר בסניפי הרשת בעלות של 110 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן למען המאבק והעלאת המודעות לסרטן השד.

את השפתון ניתן להשיג בסניפים ובבתי הספר לאיפור של יוסי ביטון ברחבי הארץ.

 

 

צילומים: ג'ון וויט

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: