יוגה

תרגילי יוגה בזוגות - כל המידע שחשוב שתדעו

תרגילי יוגה בזוגות Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

יוגה זוגית היא דרך מצוינת לעבוד על מערכת היחסים האישית שלכם עם בן הזוג. זה גם מאפשר לכם להתמקד בנקודות החוזק והחולשה של זה כדי לעזור זה לזה לצמוח כיחידים.

היתרונות של תרגיל זה הם רבים, אך העיקריים שבהם הם שהוא יכול לעזור לשני בני הזוג להרגיש מחוברים יותר ומתואמים לצרכי בן הזוג.

יוגה היא תרגול פופולרי שיש לו יתרונות רבים. זוהי דרך מצוינת ללמוד כיצד לטפל בגוף ובנפש שלכם.

להלן תנוחות היוגה הנפוצות ביותר בזוגות, והיתרונות שלהן:

1) שאיפה, נשיפה: שני אנשים עומדים זה מול זה עם זרועותיהם לצדדים. אדם אחד שואף והשני נושף, וחוזר על זה במשך 10-20 שניות. תנוחה זו מסייעת לשחרור מתחים בכתפיים ובחזה.

2) קרש צד: אדם שוכב על הצד עם יד אחת מתחת לאזור השכמות ויד אחת על הקרקע לתמיכה. לאחר מכן הם מרימים את שתי הרגליים מהקרקע כדי ליצור צורת T כשברך אחת מופנה כלפי מעלה לכיוון התקרה, תוך שמירה על כפות רגליהם יחד. קרש הצד עוזר לשבור מחסומים פיזיים על ידי חיזוק שרירי הבטן, פתיחת מרווח בית החזה ומתיחת כתפיים וירכיים בו זמנית. קרש הצד גם מחזק את שרירי הליבה על ידי שילוב הבטן הישר

הרבה אנשים מתעניינים ביוגה, אבל לא תמיד קל למצוא את הדרך הטובה ביותר לתרגל.

זיווג עם מישהו לתרגילים האלה יכול לעזור לכם ללמוד ולצמוח כפי שציינו. זה גם יכול לעזור לכם לשמור על מוטיבציה לאורך כל התרגול שלכם, מכיוון שקשה יותר לעמוד בקצב המטרות שלכם כשאתם עובדים לבד.

יוגה היא דרך מצוינת להפיג מתחים ולשפר את הבריאות הנפשית שלכם. זה הוכח כמגביר את הבריאות הפיזית והנפשית כאחד, כמו גם מפחית את רמות הכאב הכרוני.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנדרש עבור הנושא תרגילי יוגה בזוגות.

תפריט נגישות אתר