אסתטיקה רפואית

מה זה בעצם ניתוח אף - כל מה שרציתם לדעת

ניתוח אף Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניתוח אף הוא הליך כירורגי לעיצוב מחדש של האף.

ניתוח זה יכול להיעשות על מנת לשפר את צורת האף או להקטין את גודל האף.

איך בעצם עובד הליך ניתוח אף?

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שנעשה כדי לעצב מחדש את האף. זה יכול להיעשות כדי לשפר את הנשימה, המראה, או כדי לתקן מום מולד או פציעה.

הניתוח נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית ואורך כשעה עד שעתיים. המנתח יעשה חתכים בתוך האף ולאחר מכן יסיר כל רקמה נוספת, סחוס, עצם או עור שיש להסיר. ייתכן שיהיה צורך לקצץ או למקם מחדש את מחיצת האף במקרים מסוימים.

מהם הסיכונים הכרוכים בהליך ניתוח אף?

הסיכונים הכרוכים בהליך ניתוח אף אינם מועברים היטב למטופלים. הסיבה לכך היא שהסיכונים משתנים מאדם לאדם ותלויים במספר גורמים נוספים.

חשוב שהמטופלים יבינו שקיימים כמה סיכונים שלא ניתן להימנע מהם במהלך הניתוח. גורמים כמו גיל, היסטוריה רפואית ואלרגיות יכולים כולם להשפיע על תוצאות הניתוח ולהגביר את הסיכון.

ישנן גם טכניקות כירורגיות מסוימות הנושאות יותר סיכון מאחרות. לדוגמה, ניתוח אף פתוח טומן בחובו יותר סיכון מאשר ניתוח אף סגור מכיוון שהוא דורש יותר חתכים בעור ובסחוס.

מהם היתרונות בניתוח אף

ניתוח אף הוא הליך כירורגי בעל יתרונות רבים עבור המטופל. זה יכול לשפר את מראה האף ולעזור בבעיות נשימה כמו חסימה כרונית באף ודום נשימה בשינה. זה עשוי גם להיות מסוגל לתקן עיוותים באף, כגון אף עקום או מוגדל, או לעזור לאנשים שאיבדו חלק מחוש הריח שלהם עקב פציעה או מחלה.

היתרונות של ניתוח אף הם בכך שהוא יכול לעזור לאנשים הסובלים מבעיות נשימה, שזו התלונה הנפוצה ביותר. ניתוח אף יכול לעזור גם לאנשים עם מחיצה סטיה, שהוא מצב הגורם לבעיות נשימה.

ניתן לבצע ניתוח אף במבוגרים וילדים. זה ניתוח שדורש הרדמה ואורך כשעה עד שעתיים. זה יכול להיעשות במסגרת אשפוז או בבית חולים כהליך אשפוז.

אנו מקווים שמאמר זה נתן לכם רקע בנושא ניתוח אף.

תפריט נגישות אתר