אסתטיקה רפואית

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שחושבים על ניתוח פיסול אף

ניתוח פיסול אף Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם יש לכם אף גדול מדי או קטן מדי, זה יכול לגרום לקשיי נשימה ולהקשות על ראייה נכונה. ניתוח פיסול אף יכול לעזור בבעיות אלו. ניתוח פיסול אף הוא הליך כירורגי הכולל עיצוב מחדש או שינוי של האף על ידי הסרת רקמות עודפות, מבנה מחדש של מבנה העצם של האף והוספת השתלות עצם לשחזור וחיזוק חלקים משלד הפנים.

ניתוח מסוג זה הוא ניתוח קוסמטי שנעשה במשך מאות שנים כדי לשנות את צורת האף. ידוע שהמצרים הקדמונים השתמשו בניתוח אף כדי לעצב מחדש את אפם לפני החניטה. כמו כן, ניתוח פיסול אף יכול להתבצע מסיבות רבות, כמו מראה האף, או כדי לתקן מחיצה סטיה, בעיות נשימה, נחירות וקשיי נשימה באף.

דברים שכדאי לזכור לפני שבוחרים בניתוח אף

ניתוח פיסול אף הוא הליך ניתוח פלסטי פופולרי מאוד שניתן להשתמש בו כדי לשנות את צורת האף. ישנם סוגים רבים ושונים של ניתוחי אף. יש אנשים שבוחרים לעבור ניתוח אף כאשר הם רוצים לשנות את גודל האף, בעוד שאחרים עוברים ניתוח אף מסיבות קוסמטיות.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שעוברים ניתוח אף. אתם תמיד צריכים לזכור לבחור מנתח שהוא מוכר, בעל ניסיון והוסמך על ידי המועצה האזורית לכירורגיה פלסטית. בחלק זה נדון בכמה דברים שכדאי לזכור לפני שתמשיכו עם הליך ניתוח אף: עלות, זמן החלמה, סוג הניתוח ולמה אתם רוצים בכלל אף חדש. העלות של ניתוח אף משתנה ממנתח למנתח, אך חשוב לקחת בחשבון את זמן ההחלמה מהניתוח ואת התוצאה הסופית.

הדבר הראשון שיש לזכור לפני בחירת ניתוח אף הוא שמדובר בהליך יקר. זה יכול לעלות לא מעט כסף וזה תלוי באיזה סוג של ניתוח אף אתם רוצים וכמה עבודה צריך לעשות על האף שלכם.

הדבר השני שיש לזכור לפני בחירת ניתוח אף הוא שזמן ההחלמה יכול להשתנות בהתאם למידת הניתוח המסובך או הנרחב. זמני ההחלמה נעים בין 6 שבועות עבור ניתוחים קלים לכמעט 9 חודשים עבור ניתוחים מסובכים מאוד כגון אלו הכוללים השתלות סחוס או השתלות עצם.

הדבר השלישי שיש לזכור לפני שבוחרים בניתוח אף הוא שישנם סוגים רבים ושונים של ניתוחים זמינים ולכל אחד מהם יש סיכונים ויתרונות משלו הקשורים אליהם. לכל סוג ניתוח יש את שלו.

תפריט נגישות אתר