אסתטיקה רפואית

איך תדעו אם עליכם לעבור ניתוח לעיצוב סנטר

ניתוח לעיצוב סנטר Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניתוח לעיצוב סנטר הוא הליך שמסיר עודפי שומן, עור ורקמות מהחלק התחתון של הסנטר. ההליך נעשה בדרך כלל כדי להקטין את גודל הסנטר על מנת להפוך אותו לפרופורציונלי יותר עם תווי פנים אחרים ולשפר את המשיכה האסתטית שלו. ניתוח זה נעשה כניתוח חוץ. זה לוקח בערך שעה אחת או פחות, תלוי כמה רקמות צריך להסיר. זמן ההחלמה לאחר פעולה זו גם קצר יותר מרוב ההליכים האחרים.

חשוב לציין כי ישנם סוגים שונים של ניתוחי סנטר זמינים, והם יכולים להשתנות הן מבחינת עלות והן מבחינת יתרונות אסתטיים. באופן כללי, מומלץ להתייעץ עם מנתח מוסמך לפני ביצוע כל סוג של ניתוח סנטר. יתרונות אסתטיים הם חלק מהסיבות הנפוצות ביותר שאנשים בוחרים בניתוח זה. ניתוח סנטר יכול לעזור להשיג מראה סימטרי יותר של הפנים על ידי הפחתת קפלים ובליטות מכוערות מתחת לסנטר או משני צידיו.

כמו כן, היתרון העיקרי בביצוע ניתוח סנטר הוא שהוא יכול לעזור לכם להשיג פרופיל פנים משופר על ידי כך שקו הלסת ייראה מוגדר ומושך יותר. ניתוח סנטר יכול לשמש גם כדי לשפר את המיקום או הגודל של עצם הלסת שלכם, מה שיקל עליכם ללעוס מזון או לדבר מבלי שתהיה לעם בעיה עם ליקויי הדיבור שלכם.

העלות של ניתוח לעיצוב סנטר

ניתוח סנטר הוא סוג של ניתוח המבוצע על מנת לשפר את מראה הסנטר. זה נעשה לעתים קרובות כדי להפחית או להסיר עודפי עור או שומן התלויים מתחת לסנטר.

ניתוח זה מתבצע כאשר המנתח מסיר סנטר ומעצב אותו מחדש. העלות של ניתוח סנטר יכולה להשתנות בהתאם למקום מגוריכם, לכיסוי הביטוחי שלכם ואפילו לאיזה סוג מנתח אתם הולכים. לדוגמה, מנתחים מסוימים עשויים לגבות יותר עבור פרוצדורות קוסמטיות מאשר עבור סוגים אחרים של ניתוחים.

תפריט נגישות אתר